پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید سه مقطع دانش‌آموزی مدرسه فرزانگان گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد

بازدید سه مقطع دانش‌آموزی مدرسه فرزانگان گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد

- 1402/08/30

دانش آموزان سه مقطع تحصیلی دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان گناباد به مناسبت هفته بسیج از مرکز رشد فناوری گناباد و شرکت‌های مستقر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد گناباد، در این بازدید تقوی رئیس مرکز رشد گناباد حمایت‌های حوزه نوآوری را تشریح و انواع خدمات قابل ارائه در مراکز رشد را توضیح داد.

از جمله حمایتهای نوآوری مرکز رشد گناباد، استقرار افراد دارای ایده، حمایت بلاعوض از طرح‌های نوآورانه با قابلیت تجاری سازی، مشاوره در روند تجاری‌سازی ایده و اهمیت تیم‌سازی در این حوزه می باشد.

در ادامه رنجبران عضو هیئت علمی دانشگاه گناباد "نحوه برنامه ریزی درسی" را در قالب کارگاه آموزشی برای دانش آموزان ارائه کرد.

از دیگر برنامه‌های آموزشی برای 70 نفر از بازدیدکنندگان و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، بازدید از شرکت‌های دنیای هوشمند آوا، آزما کاوان تدبیر شرق، نوین‌سازان فناوری هرمز و آینده‌سازان سیتا کودک بود که در این بازدیدها، کسب تجربه، علم و آشنایی با تولیدات داخلی شهرستان و پاسخ به سوالات مختلف دانش آموزان را می‌توان از اهداف بازدید نام برد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.